بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پسر من

اولین عکس

1391/4/20 0:59
نویسنده : مامانی
100 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامانی کلی انتظار کشیدم تا 22خرداد رفتم و سونو 4 بعدی دادم .بابا بیرون منتظر بود و من با کلی استرس رو تخت دراز کشیدم ..دکتر اول سلامتت رو چک کرد و گفت همه چی عالیه عالیه ...بعد رفت سراغ صورتت و دوتا دستت رو گذاشته بودی توی صورتت هرچی دکتر تلاش کرد دستت رو بر نداشتی و گفت من موقعیتم رو عوض کنم وبعد کمی زد رو شکمم که دستت رو برداشتی و شروع کرد به توضیح چشماش و بینی اش کمی از خواهرش درشت تره و کلا درشت تره خلاصه به عقیده دکتر جنین خوشکلی بودی .حتی به شوخی من گفت جنس خوب باید تکثیر شه بازم بچه بیاری..وزنت 908 گرم و قدت 43 سانت بود....وقتی اومدم بیرون رفتم پیش بابات و اون هم کلی باذوق عکست رو بوسید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر من می باشد